Filtros : "IFLA World Library and Information Congress" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Paper. Conference titles: IFLA World Library and Information Congress. Unidade: ECA

    Subjects: BIBLIOTECA ESCOLAR, COMPETÊNCIA INFORMACIONAL, INTELIGÊNCIA EMOCIONAL, CRIANÇAS, EDUCAÇÃO INFANTIL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. A school library guideline for disadvantaged school children in Brazil. 2015, Anais.. Cape Town: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2015. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731486.pdf. Acesso em: 28 abr. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2015). A school library guideline for disadvantaged school children in Brazil. In Paper. Cape Town: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731486.pdf
    • NLM

      Siqueira I. A school library guideline for disadvantaged school children in Brazil [Internet]. Paper. 2015 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731486.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. A school library guideline for disadvantaged school children in Brazil [Internet]. Paper. 2015 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731486.pdf
  • Source: Paper. Conference titles: IFLA World Library and Information Congress. Unidade: ECA

    Subjects: ARTE CONCRETA, DOCUMENTAÇÃO MUSEOLÓGICA, MUSEUS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARINGELLI, Isabel Cristina Ayres da Silva e MODESTO, Fernando. Documents for brazilian concrete art: dialogues between the library and archives of Pinacoteca do Estado de São Paulo. 2015, Anais.. Cape Town: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2015. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731702.pdf. Acesso em: 28 abr. 2024.
    • APA

      Maringelli, I. C. A. da S., & Modesto, F. (2015). Documents for brazilian concrete art: dialogues between the library and archives of Pinacoteca do Estado de São Paulo. In Paper. Cape Town: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731702.pdf
    • NLM

      Maringelli ICA da S, Modesto F. Documents for brazilian concrete art: dialogues between the library and archives of Pinacoteca do Estado de São Paulo [Internet]. Paper. 2015 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731702.pdf
    • Vancouver

      Maringelli ICA da S, Modesto F. Documents for brazilian concrete art: dialogues between the library and archives of Pinacoteca do Estado de São Paulo [Internet]. Paper. 2015 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002731702.pdf
  • Source: Anals. Conference titles: IFLA World Library and Information Congress. Unidade: FFCLRP

    Subjects: DIREITO AUTORAL, EDUCAÇÃO PERMANENTE, EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Sueli Mara Soares Pinto e GARCIA-FERBO, Loida. Experiencias de las series de educacion contínua en línea presentadas por la Sección de América Latina y el Caribe de IFLA durante 2014-2015. 2015, Anais.. Cape Town: Faculdade de Filosofia, Ciências e Letras de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo, 2015. . Acesso em: 28 abr. 2024.
    • APA

      Ferreira, S. M. S. P., & Garcia-Ferbo, L. (2015). Experiencias de las series de educacion contínua en línea presentadas por la Sección de América Latina y el Caribe de IFLA durante 2014-2015. In Anals. Cape Town: Faculdade de Filosofia, Ciências e Letras de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Ferreira SMSP, Garcia-Ferbo L. Experiencias de las series de educacion contínua en línea presentadas por la Sección de América Latina y el Caribe de IFLA durante 2014-2015. Anals. 2015 ;[citado 2024 abr. 28 ]
    • Vancouver

      Ferreira SMSP, Garcia-Ferbo L. Experiencias de las series de educacion contínua en línea presentadas por la Sección de América Latina y el Caribe de IFLA durante 2014-2015. Anals. 2015 ;[citado 2024 abr. 28 ]
  • Conference titles: IFLA World Library and Information Congress. Unidade: ECA

    Subjects: POLÍTICAS PÚBLICAS, LETRAMENTO DIGITAL, INCLUSÃO DIGITAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARELLI, Brasilina. Digital inclusion program AcessaSP and the development of digital literacies among elderly population: a case study. 2014, Anais.. Lyon: IFLA, 2014. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002967581.pdf. Acesso em: 28 abr. 2024.
    • APA

      Passarelli, B. (2014). Digital inclusion program AcessaSP and the development of digital literacies among elderly population: a case study. In . Lyon: IFLA. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002967581.pdf
    • NLM

      Passarelli B. Digital inclusion program AcessaSP and the development of digital literacies among elderly population: a case study [Internet]. 2014 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002967581.pdf
    • Vancouver

      Passarelli B. Digital inclusion program AcessaSP and the development of digital literacies among elderly population: a case study [Internet]. 2014 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002967581.pdf
  • Conference titles: IFLA World Library and Information Congress. Unidade: ECA

    Subjects: TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, COMPUTAÇÃO EM NUVEM, BIBLIOTECA DIGITAL, USUÁRIOS DA INFORMAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PALETTA, Francisco Carlos. Cloud computing and information technology governance supporting the digital library strategy. 2014, Anais.. Lyon: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2014. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/textos/Paletta_2014_Ifla.pdf. Acesso em: 28 abr. 2024.
    • APA

      Paletta, F. C. (2014). Cloud computing and information technology governance supporting the digital library strategy. In . Lyon: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/textos/Paletta_2014_Ifla.pdf
    • NLM

      Paletta FC. Cloud computing and information technology governance supporting the digital library strategy [Internet]. 2014 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/textos/Paletta_2014_Ifla.pdf
    • Vancouver

      Paletta FC. Cloud computing and information technology governance supporting the digital library strategy [Internet]. 2014 ;[citado 2024 abr. 28 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/textos/Paletta_2014_Ifla.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024